Oh how embarrasingly and pathetically delayed this has been.
Denne setningen har jeg brukt mange ganger før. Det var alltid de første ordene jeg brukte i en rekke innlegg som jeg ikke lå ut på en blogg som jeg ikke tok meg tid til å skrive. Jeg hadde store planer med den, men det ble bare med planene. Vet du hvordan å komme deg fram i Blogger kan du sikkert finne den.
Nei, det er ikke denne bloggen, men ser man bort ifra noen fargeforseller, så er det denne bloggen det handler om. Nesten; den andre er på engelsk, og før jeg sier noe mer bør jeg formidle at jeg
HATER
å skrive teskter på norsk! Men jeg har fått beskjed om at jeg må.
| Engelsk | 1 |
| Media og Kommunikasjon | 0 |
På en annen side (bokstavelig talt) hadde jeg en blogg for noen år tilbake på engelsk som ingen leste fordi den var på engelsk. Jaja.
NOK OM DET!
Du lurer sikkert på hva tittelen handler om…
…
Det gjorde du sikkert ikke, men nå lurer du på det!
Ja, dette allerede fyldige innlegget skal egentlig handle om mitt første møte med mediafaget. Det er jo en stund siden. Jeg har mistet tellingen på hvor mange medietimer jeg har hatt i mellomtiden. Kunne sikkert telt dem, men det er kjedelig.
Formler er morsommere!
Vi antar at den første skoledagen var den 17 August.
MediaTimerTotal = TiT + ToT/2 + FrT
MediaTimerTotal = (Ti*10) + (To*10/2) + (Fr*10)
MediaTimerTotal = 10 + 5 + 10 = 25.
…
Vi har mye å ta igjen.
Det får jeg heller komme tilbake til.
Mens jeg roter meg til det, kan du rote deg til å legge inn lenka for bloggen min
medispade.blogspot.com
Vi blogges
kanskje…
Sandar